Intercanvi Suècia

Enguany un grup d’alumnes que fan 4t aquest curs, han començat les activitats abans d’hora.

El dia 3 de setembre vàrem marxar cap a Karlstad a Suècia, en la primera part d’un intercanvi d’una setmana.

L’experiència ha sigut molt bona. Han vist com funciona una escola sueca, i també hem visitat una de les fàbriques de paper més grans del món. Han vist les últimes tecnologies en la producció de materials d’embalatge totalment respectuosa amb el planeta,i per tant, una gran opció de futur.També han fet molts jocs de contacte amb la natura. I han visitat Gotheborg, la segona ciutat més gran del país.

Ara ja esperen amb ganes la visita dels seus amics suecs, que estaran amb nosaltres del 15 al 22 d’octubre. A més de visitar la nostra ciutat, també farem junts una sortida a Barcelona, i una altra al museu Dalí.

I esperem que el temps acompanyi, i puguin disfrutar d’algunes estones de platja, que els fa molta il·lusió.