Intercanvi Girona-Ingatestone

Com cada any, els alumnes de 3r d’ESO de l’institut Santiago Sobrequés i Vidal han participat a l’intercanvi de 10 dies entre Girona i Ingatestone, Essex(U.K.)

L’Anglo European School,va 30 km de Londres, és una prestigiosa escola amb vocació internacional. Els seus alumnes tenen un total de 36 llengües diferents com a llengua familiar. A l’escola ensenyen 8 llengües diferents, que inclouen el xinès, el japonès i el rus. Fan uns 23 intercanvis anuals, i aquest any porten un grup de 2n batxillerat a en un projecte d’ajuda, i també per gaudir d’un safari.

Quan el grup anglès ens va visitar el mes de març els vàrem preparar un atractiu programa, que va incloure Parc Güell, Museu Picasso, compres a les Rambles i La Pedrera en dues visites a Barcelona. També Illes Medes, Empúries, Vallter amb trineus, i per descomptat una visita guiada a Girona per part dels nostres alumnes.

Ara nosaltres hem disfrutat també a Londres visitant el Natural History Museum, St. James Park, Buckingham Palace, les cases del Parlament, el London Eye, i una travesia pel Thames el primer dia. Després, la National Gallery combinat amb un matí de shopping. Un altre dia pel British Museum i un musical, The Lion King. També vàrem anar a Cambridge, que vàrem veure a plaer passejant en un “Punt”, les típiques barques planes que des del riu Cam permeten disfrutar la vista dels magnífics colleges que formen la universitat.

El temps no ens ha acompanyat gaire, però els alumnes han estat tan entusiasmats amb la visita, que amb prou feines ho han notat. Els professors esperem amb il·lusió poder seguir oferint aquesta activitat amb la col·laboració de l’escola anglesa, que també està molt contenta amb el resultat.