Guanyadors als mSchools Student Awards 2023!!

Ja fa uns anys que l’alumnat de 4t d’ESO, dins de l’assignatura de Tecnologies de l’Informació i la comunicació, participa en el concurs mSchools Student Awards, el qual reconeix la tasca duta a terme per alumnes i docents durant el curs escolar dins el programa mSchools i les seves diferents iniciatives. L’alumnat participa en la categoria App Education, adreçada a 3r i 4t d’ESO, Batxillerat i cicles formatius.

Aquest any per primera vegada un dels equips de l’institut Santiago Sobrequés i Vidal ha arribat a ser finalista coordinats per les professores Maria Masoliver, Marta Simon i Melània Gemar.

La bona feina, les idees innovadores i originals i el treball constant s’han vist finalment recompensats, i l’equip format per  l’Aina Mas, l’Aina Cordero i en Gerard Sureda, desenvolupadors de l’app WaterMap, ha estat guardonat amb el premi de la categoria App Education.

Moltes felicitats!