Xerrada Càritas – Setmana UNESCO

En el marc de la Setmana UNESCO (13-20 de novembre) i del Servei Comunitari, hem organitzat una xerrada de Càritas per a tots els alumnes de 4t d’ESO el dia 11 de novembre, a dos quarts d’onze a la Sala d’Actes de l’Institut Santiago Sobrequés (Girona).

La ponent ha fet una presentació general de les accions de Càritas: campanyes com la d'”Apadrina un avi” i, especialment, la de recapte d’aliments en la qual participarem com a centre de recollida. Es tractava d’informar els alumnes de 4t d’ESO de les necessitats existents al nostre entorn, així com de les respostes que hi poden donar des del teixit associatiu de la ciutat.