ESCOLES VERDES: PROJECTE LIFE POTAMO FAUNA

El passat dilluns dia 23 de maig els alumnes del Comitè Ambiental de l’institut van participar en una Jornada de treball a la zona de les hortes de Santa Eugènia. Va consistir en la recollida de crancs americans, una espècie altament invasora.

L’acció s’emmarca en el projecte LIFE Potamo Fauna: Conservació de fauna fluvial d’interès europeu a la xarxa Natura 2000 de les conques dels rius Ter, Fluvià i Muga (www.lifepotamofauna.org), i està destinat a la recuperació i conservació a llarg termini de diverses espècies amenaçades de fauna fluvial.

Els alumnes van gaudir molt de l’experiència i la van compartir amb altres estudiants,representants verds, dels instituts de Sta Eugènia i Vicens Vives.

Life Potamo_1 Life Potamo_2 Life Potamo_3 Life Potamo_4