Els alumnes de 3r d’ESO al Museu d’Art de Girona

Els alumnes de 3r d’ESO han estat estudiant El Color a la matèria de visual i plàstica i van anar al Museu d’Art de Girona on van poder experimentar tant, la barreja de colors llum com la fabricació de colors pigments, de pintures, a partir de ratlladura d’algun mineral, aigua i rovell d’ou; creant pintura en base a tremp d’ou. També vam poder observar l’ús del color físic i simbòlic en diferents obres pictòriques.

DSC08715 (Custom) DSC08723 (Custom) DSC08726 (Custom) DSC08729 (Custom) DSC08744 (Custom) DSC08755 (Custom) DSC08761 (Custom) DSC08773 (Custom)