Crèdit de Síntesi 3r d’ESO

L’alumnat de tercer d’ESO està desenvolupant el crèdit de síntesi que fa referència a la creació d’una pàgina web de promoció de la ciutat de Girona. D’un manera transversal estudiaran a classe i en visites a la ciutat alguns dels elements que fan de Girona una ciutat especial. Visitaran l’aeroport, alguns espais naturals, la ciutat històrica, parlaran amb la gent que ens visita, entre altres actuacions.

El dilluns i el dimarts han visitat l’aeroport, on han pogut veure les instal·lacions d’aquesta magnífica infraestructura aeroportuària des de dintre: la sala de control, l’embarcament, la plataforma dels avions, el sistema d’equipatge, els bombers i, fins i tot, una cosa que els ha cridat molt l’atenció com és la feina del falconer de l’aeroport que vetlla per la seguretat dels avions evitant la presència d’aus que poden provocar algun accident si s’incrusten en el motor de l’aeronau en les operacions d’enlairament i aterratge.

Amb aquesta visita els alumnes hauran de mostrar en un mapa les diferents ciutats amb les que es comunica l’aeroport i que facilita l’arribada de persones que volen visitar la nostra ciutat i la resta de les comarques gironines.

També han passejant per la ciutat buscant les meravelles arquitectòniques de la Girona dels segles XVI i XVII. Hauran de decobrir, fotografiar i situar en un mapa interectaiu els edificis i les façanes barroques de la ciutat per poder mostrar una part del patrimoni arquitectònic.