Copa Cangur 2023

El dijous dia 19 de Gener ha tingut lloc a la Sala d’Actes del nostre centre la novena edició de la Copa Cangur. Un concurs per equips, on els alumnes han de mirar de resoldre el màxim nombre de problemes matemàtics en una hora.

A més de les habilitats matemàtiques també hi juga un paper molt rellevant l’estratègia que segueixin els equips a l’hora de donar les solucions als problemes. L’edició d’enguany ha tingut la novetat de la creació de dues categories, la cadet per alumnat de 1r i 2n d’ESO i la junior, per a 3r i 4t d’ESO. En la fase realitzada al nostre centre hi han participat 13 equips de diferents llocs de les comarques gironines. Una gran tarda matemàtica on tots hem gaudit resolent problemes.

Enhorabona a tots els participants i en especial als equips guanyadors, Institut Montilivi en la categoria cadet i l’escola Bell·lloch del Pla en la categoria junior.