Assaig general de la simfònica de cobla i corda de Catalunya

Per tercer any consecutiu, l’alumnat de música de 4t d’ESO i Batxillerat ha assistit a l’assaig general de LA SIMFÒNICA DE COBLA I CORDA DE CATALUNYA a l’Auditori de Girona. El repertori estava format per algunes composicions dels treballs guardonats en les tres darreres edicions de la revista Enderrock en l’apartat de clàssica: Tossudament Llach, Cançó d’amor i de guerra i Llull.

Una de les finalitats d’aquesta orquestra és contribuir a la formació de joves intèrprets i afavorir el seu camí cap a l’entrada a orquestres professionals. És per aquest motiu que al llarg d’aquests anys, hi han format part estudiants del nostre centre. Enguany, Maria Codina al violí i ex alumnes: Enric Cullell a la bateria, Sara Martínez a la percussió i en un nivell ja professional, la mezzosoprano Gemma Coma-Alabert.