Intercanvi Girona-Büren(Alemanya)-Ignalina(Lituania)

Durant la setmana del 23 al 29 d’abril de 2018, ens vam trobar les tres escoles participants del projecte ERASMUS+“Beyond límits”.

Els nostres alumnes de primer de batxillerat es van allotjar a les cases dels alumnes amb qui després faran l’intercanvi a Girona.

Durant l’estada es van organitzar diferents activitats relacionades amb el projecte. Els alumnes dels diferents països van haver d’exposar el treball realitzat en anglès davant dels seus companys i a la vegada escoltar i participar en les exposicions dels altres. També durant la trobada van haver de votar el LOGO que representarà el projecte, entre els tres treballs presentats pel nostre centre, realitzat pels alumnes de la professora Sara Ortiz en l’assignatura de Disseny. Va ser difícil triar-ne només un, atesa la gran qualitat dels LOGOS.

La segona part del programa incloïa un trasllat a Berlín amb un treball per avaluar la repercussió del mur en la història de les persones i de la ciutat (social límits). Ens vam allotjar en un alberg, la qual cosa va ser molt positiva per a la cohesió del grup. Finalment vam fer un sopar amb tots els participants, com a cloenda d’aquesta primera trobada del projecte

Projecte cofinançat pel programa Erasmus+