Subhasta d’Art obres alumnes de Batxillerat d’Arts Plàstiques

Benvolguts,

Per quart any consecutiu, recuperant una antiga iniciativa del centre, aquest divendres que ve 16 de desembre, a les 20.00h, l’Institut organitza una SUBHASTA D’ART amb obres d’alumnes de Batxillerat d’Arts Plàstiques.

Per conduir l’edició d’aquest any, comptem un cop més amb l’exprofessor del centre Josep Rodríguez Molar i us volem recordar que les edicions passades van ser un gran èxit tant per la participació de públic i la qualitat de les obres, com pels diners aconseguits, que es destinen al viatge a Madrid.

Ens agradaria molt comptar amb la vostra assistència i la d’aquells coneguts vostres a qui pugui interessar.

cartell-subhasta-2016-17