Silenci, els alumnes roden!

Els enllacem la notícia publicada el passat dilluns al Punt Avui, on s’explica el projecte educatiu basat en el cinema “La mirada cinematogràfica”.

Institut Santiago Sobrequés: Pere Vilà i director Institut Sobrequés: Foto de grup amb els alumnes del projecte artístic que té el rodatge d'un llargmetratge com a pal de paller.
Institut Santiago Sobrequés: Pere Vilà i director Institut Sobrequés Joan Cumeras: Foto de grup amb els alumnes del projecte artístic que té el rodatge d’un llargmetratge com a pal de paller.

En aquest projecte, una seixantena d’estudiants de l’IES Santiago Sobrequés filmaran a l’abril un llargmetratge en el marc d’un projecte educatiu.

Pere Vilà codirigirà el film, que protagonitzaran Laia Manzanares (‘Merlí’) i Katrin Vankova.

NOTÍCIA PUNT AVUI