Proves Batxibac 2015

Ja hem fet el pitjor! Ja hem acabat els exàmens del Batxibac!

La segona promoció del nostre institut ha fet les proves a l’INS Moisès Broggi de Barcelona. Aquest any, 150 alumnes s’hi han presentat, 15 dels quals eren del nostre centre.

Durant dos dies, han fet cinc exàmens i han sortit amb una bona impressió. Creuem els dits perquè tot surti bé.

Enhorabona pels esforços que heu fet !

Proves Batxibac 2 Proves Batxibac 1

Ça y est, le pire est passé ! On vient de finir les examens du Batxibac !

La deuxième promotion de notre lycée a passé les épreuves au lycée Moisès Broggi de Barcelone. Cette année, 150 élèves s’y sont présentés, dont 15 de notre établissement.

Pendant deux jours, ils ont passé cinq examens et ils sont confiants. Croisons les doigts pour que ça se passe bien.

Félicitations pour les efforts que vous avez faits !