Premis Recerca Jove

En la darrera edició dels Premis Recerca Jove, destinats a fomentar l’esperit crític del jovent i atorgats per la Generalitat de Catalunya, han estat premiats els treballs de recerca de tres alumnes del nostre centre.

Els treballs premiats són:

• Rooby, el Millor Amic per la Logística. Disseny, construcció i programació d’un robot de baix cost de l’alumna Aida Benítez Bagué. Tutoritzat per Maria Masoliver.
    • Desenvolupament d’un prototip d’una genollera que impedeix la hiperextensió de l’alumna Berta De Ciurana Sitjà. Tutoritzat per Maria Masoliver.
    • White Caves: Disseny i Desenvolupament d’un Videojoc; Recerca Bibliogràfica sobre els efectes Psicològics dels Videojocs de l’alumne Marçal Pons Wendenburg. Tutoritzat per Sandro Alfaro.

A banda dels premis per als alumnes, dotats amb 850 €, també hem rebut un premi com a institut, per fomentar l’esperit científic i tecnològic entre el jovent, valorat en 2.500€.

Aida, Berta i Marçal, enhorabona per aquest magnífic guardó!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *