L’alumnat de 2 BATX ha visitat el Museu de l’Exili de la Jonquera i el camp d’internament d’Argelers

Els alumnes de 2n batxillerat el 14 i 15 de febrer han visitat el Museu de l’Exili de la Jonquera on han pogut conèixer de primera mà el testimoni oral, documents i fotografies del drama dels refugiats republicans que van creuar la frontera el febrer de 1939 a la fi de la Guerra Civil (1936-1939), dins la matèria d’Història.

Després hem visitat el camp d’internament d’Argelers on van ser reclosos pel govern francès milers de refugiats de guerra republicans.

Al monument del camp d’Argelers ha tingut lloc una ofrena floral en record als homes, dones i nens que perderen la vida en aquest internament forçós.