AFA ARTÃSTIC BATXIBAC CALENDARI CONCURSOS
INTERCANVIS LLIBRES PROJECTES DE CENTRE REVISTA ALDARULL UNESCO

Portes obertes batxillerat (alumnat nou al Sobrequés)

BATXIBAC dimecres dia 20 de març a les 18,30h a la sala d’actes de l’institut
BATXILLERAT .dilluns dia 8 d’abril a les 18,30h a la sala d’actes de l’institut.

Preinscripció Batxibac curs 2024-2025

Dates clau preinscripció curs 2024-2025

• Sessió informativa online adreçada a futurs estudiants i famílies: Dimarts 20 de març a les 18:30h a l’institut.
  • Preinscripcions específiques Batxibac : del 2 al 8 d’abril
    • La sol·licitud es penjarà properament.
  • Preinscripció general Batxillerat: del 18 al 25 d’abril
  • Prova de nivell de francès : segona setmana d’abril (dia a concretar).
  • Publicació llista d’admesos : 15 d’abril

INFORMACIÓ PREINSCRIPCIÓ ESO 2024-2025

Tota la informació la teniu a https://preinscripcio.gencat.cat/ca/inici

• La sol·licitud s’ha de presentar al registre electrònic de la Generalitat mitjançant el formulari electrònic disponible al web del Departament d’Educació.
    • Per poder utilitzar la sol·licitud electrònica, el tutor/a legal s’ha d’identificar mitjançant un certificat digital, com ara el DNIe o el sistema alternatiu d’identificació IdCAT Mòbil.
    • Les persones que no puguin utilitzar la sol·licitud electrònica esmentada, poden utilitzar el formulari en suport informàtic disponible al web del Departament d’Educació. En aquest cas, cal adjuntar al formulari el document identificatiu escanejat o fotografiat de la persona que presenta la sol·licitud per acreditar la seva identitat.
    • El tràmit de presentació de la sol·licitud s’acaba, en ambdós casos, amb l’enviament del formulari on s’adjunta la documentació acreditativa necessària i no s’ha de presentar cap còpia al centre. Es pot acreditar la presentació de la sol·licitud amb el resguard corresponent, on consta la data i número de registre d’entrada, que es rep a l’adreça electrònica indicada a la sol·licitud.

Important: En el moment d’omplir la sol·licitud caldrà escriure el número d’identificació de l’alumne al Registre d’alumnes de Catalunya (RALC). Si es desconeix, cal demanar-lo a l’escola o centre en què actualment estan matriculats.

II Galeria de Dones

Al llarg d’aquests dies, l’alumnat de l’Institut ha participat en el concurs “II Galeria de Dones”. “Les derrotes formen part de les batalles i podem lluitar i ser derrotats moltes vegades. Les derrotes no són el problema. El problema són les rendicions.” Marina Garcés.

Je ne veux pas travailler

Pedra, paper, pistola!

Aquest passat dimarts 5 de març l’alumnat de 1r i 2n d’ESO va assistir a la representació de l’obra “Pedra, paper, pistola!” al Teatre Municipal de Girona.

L’obra, a càrrec dels alumnes de “El Galliner”, és una denúncia sobre l’ús dels infants en conflictes armats on són apartats de les seves famílies i obligats a lluitar en primera línia del front de guerra.

Després de l’actuació, els i les alumnes van poder conversar amb les actrius, els actors i la directora de l’obra.

Cursa d’Orientació

El passat 28 de febrer l’alumnat de 2n d’ESO va participar a la Cursa d’orientació dels Instituts organitzada per Aligots a la zona de Fontajau i la Devesa de Girona. 2 representants de l’institut van pujar al podi. En Marc Mallorquí va quedar en primer lloc a la cursa individual del circuit llarg i en Joel Falgueras va quedar segon en el mateix circuit.