1r premi al concurs iFest

Els alumnes de 1r de Batxillerat Arzel Cañavate, Tesfaye Carreras i Júlia Fàbrega, tutoritzats per la professora Maria Masoliver del Departament de Tecnologia, han guanyat el 1r PREMI REPTE SOSTENIBILITAT dins del prestigiòs concurs iFest.

L’objectiu del concurs era portar a la pràctica les idees sorgides del grup d’alumnes inscrits amb l’objectiu de superar un repte que podia estar relacionat amb diferents àrees, aquestes idees que havien de ser innovadores, creatives, originals, escalables i possibles.

Aquest programa es finança amb capital públic i també privat amb l’aportació de moltes i diverses empreses que són qui proposen els diferents reptes.

Els nostres alumnes han treballat el repte de sostenibilitat proposat per l’empresa Schneider Electric,, han anat passant etapes i filtres fins a la “DemoDay”, una espècie de final a on s’havia de presentar el projecte, fer una presentació original, portar un prototip, tot amb molt poc temps i finalment contestar preguntes, en anglès, d’un jurat professional i expert.

Moltes felicitats!