Col·laboració amb l’Escola de Música Moderna: One Blue “El Musical”

L’Escola de Música Moderna de Girona està preparant un musical amb el seu alumnat. Han demanat la col·laboració i la implicació de diferents centres educatius de la ciutat, entre ells l’Institut Santiago Sobrequés i Vidal. La nostra participació ha estat des de l’àmbit del Disseny Gràfic, dins la matèria de Disseny, a 2n de batxillerat.

Ens van demanar que els alumnes creessin el logotip del musical, a més d’altres dissenys com ara el cartell, un roll up, un fulletó de mà… en els quals estem treballant.

Tot i que el nivell dels treballs ha estat molt alt, l’Escola de Música n’ha triat dos, els que millor representaven la idea que volen transmetre amb aquest musical.

Maria Gilabert Melina Vilca

Les alumnes que han creat aquests dissenys són: la Maria Gilabert (2n de Batxillerat E) i la Melina Vilca (2n de batxillerat D).

Felicitats a totes dues.