Viatge a França

Els alumnes de francès de primera llengua i optativa van fer un viatge per França la setmana passada. Un trentena d’alumnes de diferents cursos de l’Institut Serra de Miramar van recórrer durant tres dies el sud del país veí. Alumnat i professorat van anar combinant cultura i diversió.

La primera parada va ser la ciutat de Collioure. Van visitar la tomba del poeta Antonio Machado i van recordar versos del poeta com el de “Caminante, no hay camino…” en castellà i francès. La segona etapa del viatge a França va ser a Perpinyà i Narbonne on van gaudir d’aquestes ciutats històriques i van conèixer tots els racons d’aquestes encantadores viles.

Les últimes etapes de la ruta per França dels alumnes de francès van ser Carcassone i Céret. El viatge va resultar ser tot un èxit.