Sortides de l’alumnat del Serra de Miramar

El passat dijous 18 de gener, l’alumnat de 2n de Batxillerat del Serra va realitzar una sortida al Teatre de l’Orfeó Reusenc de Reus per veure l’obra “Aigües encantades”, de Joan Puig i Ferreter. L’obra és una adaptació del clàssic català i s’emmarca dins el projecte Teatre i Literatura. La visita també es porta a terme ja que “Aigües encantades” és una lectura prescriptiva de la matèria de Llengua catalana i literatura.

Per altra banda, els alumnes dels tres cursos de 3r d’ESO de l’Institut Serra de Miramar, han visitat aquesta setmana Guissona. L’hora de sortida des de l’institut era a un quart de nou del matí. Els joves van fer una visita al complex càrnic de Bon Àrea on van rebre una explicació del funcionament de l’empresa, una visita guiada i dinar a les seves instal·lacions. Seguidament, van fer una visita al Museu de Guissona, un espai d’aprenentatge, integració i progrés sobre les restes romanes a les terres de Lleida i el Parc Arqueològic de Guissona (l’antiga Lesso romana)

Alumnat i professorat han valorat molt positivament ambdues sortides.