Recollida de llibres ecoBooks
Tenint en compte la incertesa respecte al termini i formes d’obertura dels Centres d’ensenyament aquest curs, així com les necessitats de garantir la seguretat i higiene dels estudiants/famílies, docents i personal del centre i d’Iddink, enguany la recollida d’ecoBooks no es farà de forma presencial en el centre i es procedirà de la següent manera:
Cliqueu per accedir al resum de la informació
- els estudiants podran portar els llibres a qualsevol oficina de Correos que, a la seva vegada, els enviarà a Iddink;
- per a que el cost de Correos sigui gratuït, s’hauran de portar els llibres abans del dia 15 de juliol amb un codi que s’enviarà per mail a cada família;
- aquest codi el facilitarem de forma gradual i establint dies preferents per anar a Correos per curs, per tal d’evitar aglomeracions;
- els llibres es revisaran al magatzem d’Iddink, a Correos només caldrà portar els llibres, prèviament dipositats en una caixa o bossa ben protegida;
- els alumnes de 2n de Batxillerat disposaran per retornar-los d’un termini més llarg;
- tota la informació de com fer-ho estarà redactada al dors de l’albarà de devolució que, com cada any s’enviarà per mail a les famílies i estudiants.
Un altre ajut a les famílies derivat del Covid-19 es que aquest any, de forma excepcional, no es cobrarà a les famílies pels ecoBooks rebutjats per mal estat (tot i que no es podran reutilitzar); això no ho comunicarem als estudiants perquè volem que esborrin els llibres que calgui doncs no ho podran fer durant la devolució; per tant, únicament els llibres no retornats comportaran el pagament d’un import.
Reunions informatives amb les famílies
Creiem que tampoc es podran fer reunions informatives presencials a les famílies i per això hem realitzat una presentació virtual que pots veure aquí: https://vimeo.com/346361089
Ajuda a les famílies per fer comanda
Com que es desaconsellat fer-ho presencialment, les famílies i estudiants seguiran disposant dels canals habituals (Internet i telèfon) i n’hem afegit 3 addicionals:
- Retorn de Trucada: quan se’ns truqui per telèfon, si hi ha molta espera, es permetrà deixar el telèfon i nosaltres tornarem la trucada dins de la següent hora.
- Chat Online: ajuda dins el procés de comanda a Internet, per solucionar dubtes mentre es fa la comanda.
- Whatsapp: tot i que l’hem incorporat fonamentalment per la resolució d’incidències, també el podran fer servir per demanar-nos el retorn de trucada.