Recollida de llibres ecoBooks

 

Recollida de llibres ecoBooks

Tenint en compte la incertesa respecte al termini i formes d’obertura dels Centres d’ensenyament aquest curs, així com les necessitats de garantir la seguretat i higiene dels estudiants/famílies, docents i personal del centre i d’Iddink, enguany la recollida d’ecoBooks no es farà de forma presencial en el centre i es procedirà de la següent manera:

Cliqueu per accedir al resum de la informació

  • els estudiants podran portar els llibres a qualsevol oficina de Correos que, a la seva vegada, els enviarà a Iddink;
  • per a que el cost de Correos sigui gratuït, s’hauran de portar els llibres abans del dia 15 de juliol amb un codi que s’enviarà per mail a cada família;
  • aquest codi el facilitarem de forma gradual i establint dies preferents per anar a Correos per curs, per tal d’evitar aglomeracions;
  • els llibres es revisaran al magatzem d’Iddink, a Correos només caldrà portar els llibres, prèviament dipositats en una caixa o bossa ben protegida;
  • els alumnes de 2n de Batxillerat disposaran per retornar-los d’un termini més llarg;
  • tota la informació de com fer-ho estarà redactada al dors de l’albarà de devolució que, com cada any s’enviarà per mail a les famílies i estudiants.

Un altre ajut a les famílies derivat del Covid-19 es que aquest any, de forma excepcional, no es cobrarà a les famílies pels ecoBooks rebutjats per mal estat (tot i que no es podran reutilitzar); això no ho comunicarem als estudiants perquè volem que esborrin els llibres que calgui doncs no ho podran fer durant la devolució; per tant, únicament els llibres no retornats comportaran el pagament d’un import.

 

Reunions informatives amb les famílies

Creiem que tampoc es podran fer reunions informatives presencials a les famílies i per això hem realitzat una presentació virtual que pots veure aquí: https://vimeo.com/346361089

 

Ajuda a les famílies per fer comanda

Com que es desaconsellat fer-ho presencialment, les famílies i estudiants seguiran disposant dels canals habituals (Internet i telèfon) i n’hem afegit 3 addicionals:

  • Retorn de Trucada: quan se’ns truqui per telèfon, si hi ha molta espera, es permetrà deixar el telèfon i nosaltres tornarem la trucada dins de la següent hora.
  • Chat Online: ajuda dins el procés de comanda a Internet, per solucionar dubtes mentre es fa la comanda.
  • Whatsapp: tot i que l’hem incorporat fonamentalment per la resolució d’incidències, també el podran fer servir per demanar-nos el retorn de trucada.

 

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>