Proves d’Accés a la Universitat 2021

Totes i tots els /les estudiants que han realitzat les PAU han superat les proves excepte un. La nota més alta ha estat per l’alumna A.V.C, que accedeix a la universitat amb un 13.332.
Un dels graus més escollits ha estat infermeria, en segon lloc educació primària, en tercer lloc enginyeries diverses. La resta d’opcions són diverses, destaquem: filologia catalana, traducció, odontologia entre d’altres.
Els resultats obtinguts pel nostre alumnat de batxillerat a les PAU ha estat d’una mitjana de 9.6. Pel que fa al batxibac la nota més alta d’accés a la universitat ha estat per a l’alumna C.T.G amb un 12.949. La mitjana d’accés de l’alumnat de batxibac és d’11.01.
L’equip docent de batxillerat i batxibac està format per uns professionals motivats i implicats en impartir totes les matèries del currículum des de diferents escenaris pedagògics, amb un currículum d’altes expectatives d’assoliment amb la finalitat de formar i preparar estudiants capaços i capaces de superar els reptes acadèmics, professionals i personals amb garanties d’èxit.
Tota la comunitat educativa celebrem els vostres èxits i us felicitem pel vostre esforç i implicació. A vosaltres famílies us donen l’enhorabona i us agraïm la vostra confiança.
Rosa Carbó Ramos