Projecte Educlimad

Aquesta setmana, l’alumnat de 1r d’ESO del Serra de Miramar ha portat a terme el projecte Educlimad, promocionat per la Comissió d’Escoles Verdes.

Educlimad és un projecte de recerca aplicada que té com a objectiu conscienciar i implicar als més joves en matèria de sostenibilitat, mitjançant assemblees escolars pel clima a 25 centres del Camp de Tarragona. Gràcies a processos democràtics innovadors pensats per aprendre, deliberar i prendre decisions de manera assembleària, l’alumnat cerca solucions per a fer front al canvi climàtic, proposant accions per tal de promoure la sostenibilitat a nivell local i regional.
Més endavant es farà una trobada amb els diferents centres on s’exposaran les iniciatives que proposa cada escola o institut davant del professorat i regidors i regidores de l’ajuntament de cada poble i ciutat.