Presentació del nou curs escolar

Benvolguda família,
Benvolgut/da alumne/a,
El curs comença amb nous reptes, amb noves amistats, amb noves vivències, amb experiències noves i moltes emocions que afavoriran el teu èxit acadèmic.
L’objectiu de l’equip docent és guiar-te en el teu aprenentatge i oferir-te les millors eines pedagògiques perquè gaudeixis de la teva formació i enforteixis els vincles d’amistat amb els companys i les companyes.
En les reunions de famílies us informarem dels nous projectes d’innovació, validats pel Departament d’Ensenyament, que s’inicien aquest curs escolar. També concretarem com podeu participar com a voluntaris/àries en els grups interactius, en les tertúlies pedagògiques i en les comissions mixtes. Us presentarem l’equip docent responsable de l’aprenentatge del vostre fill/a.
Us esperem a la presentació del curs escolar que tindrà lloc el 14 de setembre per a l’ESO i el 21 de setembre per al Batxillerat i el batxibac.
Per acabar una frase de Paulo Freire (pedagog) que desitjo et serveixi d’inspiració per aquest nou curs que comença:
“L’estudi no es mesura pel nombre de pàgines llegides en una nit, ni per la quantitat de llibres llegits en un semestre. Estudiar no és un acte de consumir idees, sinó de crear-les i recrear- les”
Us desitgem un bon curs escolar!
Rosa Carbó i Ramos