Graduació 4t ESO 2021

Les/els estudiants que han finalitzat l’etapa d’Educació Secundària Obligatòria han estat mereixedors/es del títol de GESO. Vuit alumnes amb un expedient acadèmic d’excel·lent: Anna Triviño Solà, Abril Begué Alcañiz, Júlia Vernet Ciurana, Jaume Custodi Eyzaguirre, Ot Riera Galofré, Òscar Andreu Carles, Oriol Anglès Ferré i Lluís Dalmau Mendoza. Tot l’equip docent us felicita i us encoratja a aconseguir molts èxits més en els estudis postobligatoris que el curs vinent inicieu. Així mateix felicitem  les vostres famílies que us han acompanyat en aquest camí donat-vos suport i estant al vostre costat. També felicitar a l’equip docent que us hem guiat en tot aquest procés amb l’objectiu de fer possibles els vostres reptes. Nosaltres ens sentim realitzats si vosaltres aconseguiu finalitzar amb èxit els vostres estudis, enfortiu els vincles d’amistat i sou portadors/es dels valors socials que faran possible la vostra integració en la societat actual.
Enhorabona a totes i a tots.
Rosa Carbó Ramos

Alumnes de 4t d’ESO d’excel·lència