El Serra de Miramar al Programa Recerca, Creació i Servei

El passat 30 de novembre l’alumnat de 3r d’ESO de l’Institut Serra de Miramar va participar a l’acte de cloenda del projecte de recerca de la Qualitat del Son a Sant Celoni. Van compartir resultats i conclusions amb l’alumnat de l’Institut Baix Montseny, l’Institut Cendrassos, l’Institut Teresa Pàmies i l’Institut Monsoriu.

El projecte científic de la Qualitat del Son explica quines són les variables que afecten el descans. L’objectiu és investigar quines variables poden influir en el son: dieta, exercici físic, escoltar música, dutxar-se abans d’anar a dormir, fer ús del mòbil abans d’anar a dormir, etc. Va ser una experiència molt enriquidora.

El Programa recerca, creació i servei està impulsat per la Direcció General d’Innovació, Digitalització, Currículum i Llengües, fomenta els aprenentatges competencials a partir de reptes derivats de necessitats que plantegen entitats de l’entorn i que es concreten en l’elaboració de productes i serveis culturals.