El karaoke Sing Along captiva el Serra

Una de les activitats més esperades durant la jornada de Nadal de l’Institut Serra de Miramar va ser el Sing Along, una activitat de karaoke en anglès. Es va portar a terme a l’Auditori a les 10 hores per l’alumnat de 3r i 4t d’ESO i 1r i 2n de Batxillerat. El torn dels 1rs i 2ns d’ESO va ser a les 11 hores.

Va ser una activitat molt divertida i amb molta participació, on alumnat i professorat van cantar i s’ho van passar d’allò més bé. El karaoke va estar organitzat pel departament de llengües estrangeres i subvencionat per l’AMPA del centre.