COMENCEN LES ACTIVITATS EXTRAESCOLARS A L’INSTITUT SERRA DE MIRAMAR

Les activitats extraescolars que s’organitzen des de l’AMPA i l’Associació esportiva de l’institut han començat aquesta primera setmana d’octubre a l’edifici de la Plaça del Quarter.

El quadre de les activitats que s’ofereixen aquest curs 2023/24 és força ampli i variat. L’alumnat pot triar practicar alguns esports com el voleibol o el tir amb arc, ampliar coneixements de llengües com l’anglès i el francès, reforçar les matemàtiques de cada curs d’ESO o iniciar-se amb la costura creativa. Aquesta oferta d’activitats ha tingut una gran acceptació entre els joves del Serra de Miramar amb una vintena d’alumnes inscrits aproximadament per cada extraescolar.

Totes aquestes sessions es porten a terme en horari de tarda i estan adreçades a l’alumnat del centre. El procés d’inscripció encara està obert, les persones interessades s’han d’adreçar a la secretaria de l’institut.