ALUMNAT DE BATXIBAC, A PARÍS

L’alumnat de 1r de batxibac de l’Institut Serra de Miramar han marxat una setmana a París per practicar la llengua francesa i també reforçar la cultura, la literatura i la història de França, matèries obligatòries del currículum que cursen.

Els dies estan plens de visites als llocs turístics més emblemàtics com la Torre Eiffel, Nôtre Damme, l’arc de triomf on hi ha inscrita la ciutat de Valls, Montmartre. També han visitat la casa de Víctor Hugo, el Louvre o el centre Georges Pompidou. Evidentment han tastat les crêpes, han passejat en bateau-mouche i han comprat a les galeries Lafayette.
Tota una experiència per a l’alumnat que segur que els omplirà per temps.