Activitats de la Comunitat d’Aprenentatge del Serra de Miramar

El passat 10 de gener es va fer la primera tertúlia literària d’aquest any. Durant més d’una hora famílies, alumnes i professors van reflexionar sobre la primera part del llibre “El cervell de l’adolescent” de David Bueno.  Tothom va quedar convocat per a la propera tertúlia del 10 d’abril on s’acabarà d’analitzar el llibre.

Aquest dimecres 24 de gener a dos quarts de sis de la tarda, es va portar a terme la primera reunió per constituir les comissions mixtes que l’Institut Serra de Miramar està incentivant. La participació dels alumnes, el professorat, les famílies i els voluntaris és fonamental pel bon funcionament de la comunitat i per a enfortir entre tots i totes el nostre Projecte Educatiu de Centre. És per aquest motiu que el centre de Valls està molt interessat en la creació i desenvolupament de diferents comissions.

Les comissions mixtes són equips de treball formats per a qualsevol membre de la comunitat educativa que tingui ganes de participar, col·laborar i aportar noves idees pel dia a dia de l’institut. Cada comissió s’encarrega d’un àmbit d’actuació.

L’Institut Serra de Miramar vol activar aquestes quatre comissions:

–          Comissió d’aprenentatge

–          Comissió de famílies i voluntaris

–          Comissió de festes

–          Comissió de sostenibilitat i medi ambient

La  reunió va ser fructífera i enriquidora i l’Equip Directiu del Serra de Miramar és optimista de cara a la formació dels quatre equips. Si hi ha algun membre de la comunitat  del centre que estigui interessat en formar-ne part s’ha d’adreçar a la secretaria de l’institut Serra de Miramar.