LET’S CLEAN UP

Let’s Clean up és una acció comuna a tot Europa per conscienciar sobre la quantitat de residus que llencem de manera incontrolada a la naturalesa i promoure accions de sensibilització a través de la recollida d’aquests residus abocats il·legalment en boscos, platges, torrents…

L’Institut Serra de Miramar ha participat de nou en aquesta acció promoguda per escoles Verdes de Valls i amb el suport de l’Ajuntament de Valls conjuntament amb la resta d’escoles i Instituts de Valls.

El nostre Institut hi ha participat amb tots els alumnes de 1r ESO. El 5 de Maig els alumnes de 1r ESO van baixar a la zona de Mas Miquel i van recollir una increïble quantitat de residus de tot tipus. Aquest residus els vam portar a la plaça del Pati de Valls per fer visible tots els residus recollits per les diferents Escoles i Instituts. En vam fer un balanç per tenir una visió crítica del nostre comportament vers la natura.