JORNADA PEL CLIMA

El 26 de Març es commemora del Dia Mundial del Clima.

Des d’Escoles Verdes de Valls es va celebrar una jornada pel Clima el 24 de Març on hi van participar totes les Escoles i Instituts de Valls. L’Institut Serra de Miramar hi va participar amb els alumnes de 3r ESO. Els alumnes van elaborar un manifest pel clima així com pancartes per fer visible aquesta problemàtica. Vam fewr un petit recorregut des d l’Institut fins a la plaça del pati on ens vam concentrar amb la resta d’alumnes dels altres instituts. Va ser una jornada lúdico reivindicativa amb una activa participació de l’alumnat.