Sortida a Miravet i ruta verda dels alumnes de L’institut Serra de Miramar.

Els alumnes de 2n i 3r d’ ESO de l’Institut Serra de Miramar realitzen la primera sortida fora de les aules d’ençà la pandèmia.

Els passats dies 5 i 7 d’octubre els alumnes de 2n i 3r d’ESO, van poder descobrir alguns dels racons del riu Ebre i les seves rodalies. Al matí, van realitzar un descens en caiac des de Móra la Nova fins a Miravet, en un total de 14 km. Dos factors que van contribuir a realitzar el trajecte amb èxit i a gaudir d’aquest espai natural privilegiat van ser la força del cabal que va permetre l’observació de la vegetació que hi ha a les vores del riu i la bellesa dels canals que s’han creat de forma natural.

A la tarda, van realitzar una ruta en bicicleta per un tram de la via verda entre Horta de

Sant Joan i Benifallet durant dues hores on van poder contemplar el massís dels Ports.

La màgia del recorregut es trobava en el contrast entre la foscor dels túnels de les vies ferroviàries i la llum del propi paisatge.

Aquestes activitats consistien  en fer esport a l’aire lliure, ja que els esports d’aventura estan inclosos dins la programació anual de l’assignatura d’Educació Física i són molt enriquidores pels alumnes.

Els alumnes van quedar molt contents , l’activitat en sí  ja resultava força engrescadora, però a més a més  va significar que després de gairebé 2 anys es podia tornar a fer una activitat com aquesta, i vist això , realment en tenien moltes ganes” explicava el professor d’Educació Física, Jordi Prats.