Passió, diversió i ganes d’aprendre

“Passió, diversió i ganes d’aprendre”

La Jalpí-excursió de tutoria de 1r  de batxillerat

Per Nerea Grajea, Marcos Motos, Elena Galvez i Hugo Rosal

Com cada any, cada curs d’aquest centre realitza una sortida de tutoria. L’objectiu d’aquesta és millorar la relació entre l’alumnat i el tutor, així com amb els companys i companyes.

Els de primer de batxillerat han anat a Jalpi Aventura,un parc d’aventures situat a  Arenys de Munt on es realitzen diferents activitats relacionades amb l’aventura i les noves tecnologies.

També hi havia una activitat de segways amb una ruta, que estava a una altra zona, on feien grups de 6 persones. En primer lloc, quan van arribar allà, els van separar en dos grups; cadascun dels quals, feien l’activitat explicada anteriorment o la ruta del segway. L’activitat de tirolines i l’aventura d’alçada estava repartida en 3 nivells: el més baix (blau), nivell mitjà (vermell) i el nivell més difícil (negre). Tothom havia de començar pel nivell blau i, quan acabava, podia marxar a fer l’activitat dels segways on acabaven i tornaven al següent nivell. Així contínuament fins acabar i fer, finalment, el berenar i tornar a Santa Coloma. Les instal·lacions consten de 6 circuits dels quals l’alumnat i professorat  en van utilitzar tres de diferents nivells. Cada circuit conté tirolines, cordes per passar a peu, una escala elevada, xarxes per escalar, ponts de diferents formes, etc.

En general els va agradar a tots i totes i s’ho van passar molt bé pel que hem preguntat. Segons Claudia Motos “M’ha semblat una excursió molt divertida en què m’ho he passat molt bé. Era un lloc on podies desconnectar i ha sigut més lúdica que la dels altres anys. També ha sigut divertida ja que molta gent a qui li feia por fer les activitats s’han atrevit a fer-les perquè eren bastant motivadores, sobretot el segway”.