Notícies del lloc

Enllaços a les enquestes - Curs 2016-2017
per Juan Pedro Arcos Escribano - dijous, 27 abril 2017, 12:27

Quan ja tenim en marxa el 3r trimestre  us volem demanar un petit esforç:  que dediqueu 10 minuts del vostre temps per tal de donar resposta a les enquestes que ara  us presentem.

Pel que fa a l’enquesta general, es molt important que l’alumnat del nostre institut que comença i acaba una...

Mostra la resta d'aquest tema
(110 paraules)
A partir del 9 de setembre actualitzarem els cursos
per Juan Pedro Arcos Escribano - dijous, 1 setembre 2016, 12:47

Des del divendres dia 9 de setembre una vegada fetes les recuperacions i avaluats els treballs presentats així com el lliurament de notes, actualitzarem els cursos (suprimint els llistats de participants) i modificarem  dades com ara els canvis de grup en el cas de l'alumnat ja inscrit en el nostre Moodle. També farem les inscripcions de l'alumnat nou al centre.

Fins aquesta data podeu continuar accedint als vostres cursos del 2015-16.

El professorat de nova incorporació ja ha estat donat d'alta.

Actualització de la versió Moodle
per Juan Pedro Arcos Escribano - dilluns, 29 agost 2016, 13:50

Ja hem actualitzat, ho havíem de fer, la versió Moodle del nostre centre. Hem canviat  la versió 2.8.12 per la nova 3.1.1.

Segons ens diuen per aquest motiu es podrien produir talls intermitents en els espais Àgora-Moodle.Confiem que no es tracti de talls importants.

Si voleu informació sobre les modificacions de la versió actual podeu accedir a aquesta  Presentació .