Notícies del lloc

A partir del 9 de setembre actualitzarem els cursos
per Juan Pedro Arcos Escribano - dijous, 1 setembre 2016, 12:47

Des del divendres dia 9 de setembre una vegada fetes les recuperacions i avaluats els treballs presentats així com el lliurament de notes, actualitzarem els cursos (suprimint els llistats de participants) i modificarem  dades com ara els canvis de grup en el cas de l'alumnat ja inscrit en el nostre Moodle. També farem les inscripcions de l'alumnat nou al centre.

Fins aquesta data podeu continuar accedint als vostres cursos del 2015-16.

El professorat de nova incorporació ja ha estat donat d'alta.

Actualització de la versió Moodle
per Juan Pedro Arcos Escribano - dilluns, 29 agost 2016, 13:50

Ja hem actualitzat, ho havíem de fer, la versió Moodle del nostre centre. Hem canviat  la versió 2.8.12 per la nova 3.1.1.

Segons ens diuen per aquest motiu es podrien produir talls intermitents en els espais Àgora-Moodle.Confiem que no es tracti de talls importants.

Si voleu informació sobre les modificacions de la versió actual podeu accedir a aquesta  Presentació .

Durant l'estiu...
per Juan Pedro Arcos Escribano - dissabte, 6 agost 2016, 13:23

Durant l'estiu i fins que es facin les recuperacions de setembre 2016 podeu continuar accedint als cursos 2015-16.

Al setembre farem tots les actualitzacions.

Categories de cursos