taller

Els alumnes de 1r d’ESO il·luminen la nit de Sant Joan a través de la tecnologia i l’electricitat

La revetlla de Sant Joan d’enguany ha arribat d’hora a les aules de 1r d’ESO. Els alumnes de la matèria de Tecnologia i Digitalització han dut a terme una Situació d’Aprenentatge (SA) molt especial anomenada “Il·luminem la nit de Sant Joan”. L’objectiu d’aquest projecte era posar en pràctica tot el procés tecnològic mitjançant el disseny […]

Els alumnes de 1r d’ESO il·luminen la nit de Sant Joan a través de la tecnologia i l’electricitat Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut