Un viatge sota l’aigua!!
Aquest dimecres 20 de maig hem anat amb els alumnes de 4t de Cultura científica al CEM (Centre d’Estudis Marins) de Sitges. L’objectiu de la sortida era el descobriment dels ecosistemes submarins a través d’una pràctica real amb ulleres, snorkel i vestit de neoprè.
Un viatge sota l’aigua!! Llegeix més »












