PORTES OBERTES ESO: 10 DE MARÇ, 18 h

Els centres educatius de Santa Coloma organitzem les jornades de Portes Obertes per al curs escolar 2021-2022, adaptant-nos a la situació actual generada per la pandèmia.

L’institut Montpedrós oferim de manera telemàtica una reunió per exposar-vos el nostre projecte educatiu i activitats de centre, resoldre dubtes i tractar qüestions d’interès per les famílies.

Empleneu el següent formulari per obtenir l’enllaç d’accés a la sessió.

Us hi esperem!

Sessió informativa de Unportal

El passat dimecres 10 de febrer l’AFA i l’Institut Montpedrós hem organitzat una sessió informativa on-line per donar a conèixer el web d’orientació acadèmica d’Unportal. Aquesta eina està adreçada especialment als alumnes de 3r i 4t d’ESO i Batxillerat i a les seves famílies, de cara a fer la… Llegeix més»

UN JARDÍ VERTICAL A TECNOLOGIA

L’alumnat de tecnologia de 4t ESO estem d’enhorabona! Després de 15 dies de molta discussió, disseny i assaig-error, hem aconseguit muntar un jardí al taller de tecnologia. Potser us pregunteu quina relació tenen les plantes amb la tecnologia, oi? Doncs molta! Aquest és un jardí… Llegeix més»

Projecte STEAM: Mans a l’Obra!

Els sis grups de primer d’ESO estem immersos en el disseny i la construcció d’un habitatge. En línia amb els Objectius de Desenvolpament Sostenible de la UNESCO, els models d’habitatge que estem construint estan completament fets amb material reciclat: caixes de cartró, tetrabrics, trossos de roba… Llegeix més»

De bon rotllo

Aquest mes de febrer hem encetat la campanya solidària “De bon rotllo!». Com ja sabeu, l’objectiu de la campanya és recaptar material d’higiene i neteja per al centre, així com conscienciar sobre la necessitat de continuar amb les mesures de prevenció contra la COVID 19.
Cada… Llegeix més»

ELS TREBALLS DE RECERCA A LA LLUM

El passat dimecres, 3 de febrer, els aprenents de 2n de batxillerat van culminar el seu procés d’aprenentatge amb el Treball de Recerca defensant públicament les seves investigacions.

Enguany, només davant dels membres del tribunal; les mesures COVID ens han fet trobar a faltar amics i… Llegeix més»

BOJOS PER L’ECONOMIA

Felicitem la nostra alumna de segon de batxillerat, Alba Hernández, ja que ha estat seleccionada per participar en el programa “Bojos per l’economia”. Aquest curs s’imparteix en la Universitat Pompeu Fabra i el patrocina la Fundació la Pedrera. L’Alba estarà en contacte amb temes econòmics… Llegeix més»

Jornades 4t d’ESO