TANCAMENT DE L’INSTITUT

El Departament d’Educació, seguint instruccions del Departament de Salut i com a mesura excepcional per contenir el coronavirus,

ha pres la decisió de tancar a partir del dia 13 de març i fins al proper dia 13 abril, ambdós inclosos, tots els centres educatius del país

i, per tant, han quedat suspeses les classes en horari lectiu i les activitats extraescolars.

Seguirem prestant  atenció a les instruccions del Departament de Salut i a l’evolució de la situació. També us recordem que cal que seguiu les indicacions, recomanacions i protocols que estableix el Departament de Salut pel que fa a la prevenció del virus i que podeu consultar a Mesures bàsiques de prevenció o http://canalsalut.gencat.cat/coronavirus

PREINSCRIPCIONS

El Departament d’Educació ha decidit ajornar la preinscripció escolar del
segon cicle d’infantil, primària i secundària fins que es pugui garantir la seva
realització en condicions de normalitat.

Podeu obtenir més informació al següent enllaç:

Aquest mateix espai s’anirà actualitzant amb qualsevol novetat.

Us agraïm la vostra comprensió i col·laboració.

Continuem aprenent, en línia

Les portes del centre estan tancades, però l’aprenentatge continua obert.

L’alumnat teniu materials i activitats en línia per continuar avançat en el vostre procés d’aprenentatge, i les famílies podeu anar consultant la plataforma Acàcia per estar informades sobre les novetats al voltant de la situació que estem… Llegeix més»

Pràctica d’electroforesi en el centre amb ADN cedits pel Centre de Regulació Genòmica (CRG)

L’alumnat de 1r i 2n de Biologia de Batxillerat ha tingut l’oportunitat d’experimentar amb un experiment complex, anomenat electroforesi, el qual consisteix a separar unes molècules d’unes altres, d’acord amb la seva càrrega elèctrica i de les seves diferents grandàries.
Per dur-lo a terme, l’alumnat ha utilitzat… Llegeix més»

TEI en acció!

El passat dimecres 26 de febrer els alumnes de 1r i 3r d’ESO van realitzar la primera activitat conjunta del programa TEI (Tutoria Entre Iguals), un projecte educatiu innovador per a millorar la integració escolar, la convivència entre els estudiants i, principalment, per a prevenir l’assetjament… Llegeix més»