Jornades 4t d’ESO

L’alumnat de 4t d’ESO del nostre centre ha gaudit d’una jornada cultural el passat dilluns 21/12 amb tallers organitzats per professorat del centre, com ara: Soundtracks of our lives, Xerrada de solucions 3D en la pandèmia, i un taller de rap conduït pels talleristes externs… Llegeix més»

Jornades 3r d’ESO

L’alumnat de 3r del nostre centre ha gaudit durant els darrers divendres 18/12 i dilluns 21/12 dels tallers organitzats per professorat del centre, com ara: Scrabble en català, Crochet, Joc d’empatia, Joc de l’Oca, Bingo de la taula periòdica, Hologrames i Christmas Cards, així com… Llegeix més»

Jornades 2n d’ESO

L’alumnat de 2n ha gaudit durant els darrers divendres 18/12 i dilluns 21/12 dels tallers organitzats per professorat del centre, com ara: Chroma, Poetry Slam, Anamorfismes, Papiroflèxia, El Gran Dictat i decoració nadalenca, així com tallers conduïts per talleristes externs com CIRC. Aquest darrer taller… Llegeix més»

Jornades 1r d’ESO

Els nostre alumnat de 1r ha gaudit durant els darrers divendres 18/12 i dilluns 21/12 dels tallers organitzats per professorat del centre, com ara: Hockey, Versos de pizarra, Dictiopinta, Gimcana matemàtica i un taller de reciclatge, així com tallers conduïts per talleristes externs com: Cuina… Llegeix més»

Els pastorets del Montpedrós

L’alumnat de l’optativa d’Arts escèniques i Dansa de 4t d’ESO ha estat assajant Els pastorets, l’obra de teatre en català més representada de tots els temps. Aquesta representació s’ha dut a terme a partir d’una adaptació de l’obra de Josep M. Folch i Torres, que… Llegeix més»

Projecte Booktuber a 2n ESO

Aquest segon trimestre, els aprenents de 2n ESO han començat a treballar per projectes. Dins de l’objectiu de fomentar la lectura i l’expressió oral en llengua catalana i anglesa, s’han submergit en el projecte Booktuber.
Feu-hi una ullada vosaltres mateixos i gaudiu de les seves recomanacions… Llegeix més»

AL MONTPEDRÓS VISITEM L’ESPAI!

L’alumnat de l’assignatura de Tecnologia de 4t d’ESO, els auto-anomenats “tecno-fighters”, estan d’enhorabona: el dijous 3 de desembre a les 10:00 h, hora de Santa Coloma, s’ha dut a terme el llançament i aterratge d’un seguit de naus espacials casolanes. L’objectiu del projecte? Dissenyar un sistema… Llegeix més»