Visita de les escoles de primària a l’institut

El 28 i 29 de febrer, els aprenents de 6è de les escoles de primària del municipi (Colònia Güell i Pla de les Vinyes) han visitat l’Institut Montpedrós, on han pogut conèixer l’edifici i han tingut un “tastet” de com és la vida al centre. Els encarregats de guiar-los per les nostres instal·lacions han estat un grup voluntari d’alumnes de 1r d’ESO. Esperem que els alumnes hagin gaudit del moment i hagin pogut resoldre tots els dubtes o inquietuds que tenien abans de venir a visitar-nos. Us hi esperem el curs vinent!