Visibilitzem les dones científic-tecnològiques

Benvolgudes famílies,

Aprofitant la commemoració del Dia Internacional de la Dona i la Nena en la Ciència i la Tecnologia del dia 11 de febrer, volem engegar una iniciativa per conèixer i visibilitzar totes aquelles dones, properes, que tenen relació amb el món científic (biotecnologia, medicina, infermeria, biologia, química, física, informàtica, telecomunicacions, robòtica, enginyeria, astronomia, matemàtica…)

D’aquí al pròxim 11 de febrer fins al 8 de març (dia de la dona) volem preparar una exposició amb totes aquelles dones científiques que formeu part de la comunitat educativa. Evidentment, si teniu alguna familiar, amiga, veïna que tingui relació amb la ciència (també estudiant) podeu animar-la a participar.

La setmana del 8 de març, es presentarà l’exposició al vestíbul i es programaran tallers on totes aquelles participants pugueu venir i presentar la vostra tasca als diferents grups d’infants de l’escola. Si per manca de disponibilitat no podeu venir a fer tallers, podeu participar només a l’exposició. Aquesta, romandrà uns dies al vestíbul i després formarà part del nou laboratori de l’escola, de manera que pugui ser motiu d’inspiració.

Què faig si vull participar?

Omplir el següent formulari abans de l’1 de febrer:

Formulari

Desitgem comptar amb la vostra participació, creiem que pot ser molt enriquidor per tothom, petits i grans.

Moltes gràcies!