Sortida a la supercomputadora Marenostrum i museu FIB amb alumnes de 1r de batxillerat

El divendres 12 de gener, l’alumnat de les matèries de programació, robòtica i tecnologia i enginyeria, vaa visitar la supercomputadora Marenostrum, al Barcelona Supercomputing Center (BSC). Van poder veure les instal·lacions del MareNostrum 5, instal·lacions que ja estan actives, però en procés de testing, i van poder veure on es troba el Marenostrum 4, el qual està instal·lat dins d’una església.

Posteriorment, l’alumnat va poder gaudir del petit museu que té la FIB (Facultat d’Informàtica de Barcelona) d’ordinadors, màquines de vídeojocs i calculadores d’èpoques passades. Van poder jugar amb una màquina i un vídeojoc amb què segurament els seus pares van jugar quan eren petits.