TEI en acció!

El passat dimecres 26 de febrer els alumnes de 1r i 3r d’ESO van realitzar la primera activitat conjunta del programa TEI (Tutoria Entre Iguals), un projecte educatiu innovador per a millorar la integració escolar, la convivència entre els estudiants i, principalment, per a prevenir l’assetjament escolar.

Els aprenents de 1r d’ESO han estat en contacte amb el seu tutor/a de 3r d’ESO: han pogut compartir una estona per conèixer-se mútuament i per començar a establir el vincle emocional necessari.

S’endega així l’acompanyament de l’alumnat de 3r d’ESO a l’alumnat de 1r d’ESO (nous en el centre), que ajudarà a la seva integració en el centre, a reduir la seva inseguretat, mediar en conflictes, a actuar com a referent per a la millora de la seva autoestima i a disminuir els desequilibris de forces que causen l’assetjament escolar.

Durant aquest curs, es portaran a terme més activitats de parelles tutor/a-tutoritzat/da per enfortir els llaços de creixement personal i social i també d’aprenentatge.

Voleu conèixer una mica més el programa? Cliqueu aquí!

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *