Sortida de 1r i 2n batxillerat de Biologia a l’IBIDAPS

El dimecres 13 de novembre, l’alumnat de 1r i de 2n de Batxillerat de Biologia va visitar l’Institut d’Investigació Biomèdiques August Pi i Sunyer (IBIDAPS) de Barcelona. En aquesta visita-taller l’estudiantat va poder dur a terme quatre tallers diferents on van aprendre la importància del món dels cultius de bacteris, el funcionament de l’electroforesi i l’aplicació d’aquesta en la detecció de sospitosos en crims, així com la nova tecnologia de la neuropròtesis.

Finalment, també va dur a terme un miniconcurs de preguntes sobre el funcionament del cervell davant d’un tipus d’emoció, en aquest cas, de la por. A més, l’alumnat va fer una visita als laboratoris d’aquest Institut i del servei de biobanc.