Geogimcana de la UAB

El divendres 15 de novembre, l’alumnat de 1r i de 2n de Batxillerat de Ciències de la Terra i del Medi Ambient, va participar en la Geogimcana preparada per la Facultat de Ciències de la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB), a Cerdanyola del Vallès. En aquesta gimcana de geologia l’alumnat ha competit amb altres instituts, i per això ha hagut de dur a terme diversos tipus de proves de caire geològic. Les proves han sigut interessants, però molt intenses. Afortunadament, el nostre centre ha estat el guanyador, tot un gran mèrit per al nostre alumnat. Moltes felicitats per a ells i elles.