L’ALUMNAT DE 2n DE BATXILLERAT VA AL TEATRE

El dimarts 12 de març l’alumnat de 2n de batxillerat del nostre centre van anar al Teatre Joventut de l’Hospitalet de Llobregat per assistir a una representació de La plaça del Diamant. Com que l’obra havia estat treballada a classe durant gairebé dos trimestres, els assistents van poder ser conscients de les dificultats que suposa adaptar un text narratiu ple de matisos, com és l’obra de la Mercè Rodoreda, per convertir-lo en una peça dramàtica.

L’adaptació duta a terme per la companyia Mea Culpa superava amb escreix les expectatives creades a priori, pel fet de ser una obra de teatre adreçada a un públic “escolar”. La qualitat interpretativa del trio format per Sílvia Forns, M. Àngels Largo i Xavier Pàmies va ser francament bona i ens van recrear amb ofici els diferents passatges que teixeixen la història.

Els comentaris que l’alumnat feia en sortir eren del tot positius i en alguns casos remarcaven amb sorpresa que l’hora i mitja que havia durat l’espectacle se’ls havia fet curta.