I Cursa cap a l’espai (projecte CANSAT)

El dilluns 18 de març, l’alumnat de 1r i 2n va poder gaudir d’una jornada esportiva amb la cursa organitzada pels aprenents que participen en el projecte CanSat al parc de Can Lluch de Santa Coloma de Cervelló. La jornada va començar a les 11:30h amb la cursa de les alumnes de 1r d’ESO, on 1r D es va imposar com a grup classe. A les 12h es va donar el tret de sortida de la cursa masculina de 1r d’ESO, en què es va imposar 1r B. A les 12:50h van ser les alumnes de 2n d’ESO les que van córrer, essent les més ràpides les alumnes de 2n B. Posteriorment, es va donar el tret de sortida a la cursa masculina de 2n d’ESO, amb la victòria dels alumnes de 2n D. I, per finalitzar, es va fer una cursa de relleus on cada tutoria va escollir un noi i una noia i com a tercer integrant de l’equip va tenir els docents. La cursa de relleus va ser tot un èxit d’animació per part de l’alumnat que va gaudir molt veient córrer també els seus professors/res. En aquesta cursa, la classe més ràpida va ser la de 2n A.

La jornada esportiva va ser tot un èxit, també gràcies a les col·laboracions de molts comerços del poble que van aportar:

Nom del comerç Aportació
Bon Àrea 12 ampolles d’aigua i  12 sucs.
Bar Olympic Sopar per a dues persones (hamburguesa + beguda)
Forn la Cirereta Val per a un pastís.
Forn pa Espiga 24 ampolles d’aigua
Estanc Chari Motxilla, bosses, etc.
Fruiteria L’hortet Capses de pomes.
Perruqueria Yolanda Gómez Producte per al cabell.
Equilibrium Salut Reflexologia podal de regal.
Fleca Santa Coloma 24 ampolles d’aigua
Toke’s (merceria) 2 pantis.
Consum 216 barretes de cereals amb xocolata.
Can Via Racket Club Obsequis de tennis (pilotes, samarreta, etc.)
Ancau 60 fuets
Ajuntament 5 Bosses amb diferents complements.
Bar la Plaça 96 Sucs (poma, llimona i plàtan)
Condis 130 ampolles d’aigua

En finalitzar l’esdeveniment es va fer entrega dels diplomes als grups guanyadors i es va fer sorteig de molts premis donats per part dels comerços locals.

Volem agrair a l’alumnat de batxillerat que va estar de 10 organitzant tot l’esdeveniment i a aquells que, de manera altruista, sense formar part del projecte CanSat, ens van donar un cop de mà. Al professorat que va baixar i va ajudar a mantenir l’ordre i als que també van decidir córrer tot i no anar equipats, al PAS per ajudar des de primera hora del matí, a l’Ajuntament per facilitar-nos el material per poder organitzar-la i als comerços del poble que van hidratar, endolcir, equipar, etc. la cursa.

Us deixem un reportatge fotogràfic que mostra el bon ambient i com van gaudir totes i tots els que hi van estar presents.

Classificació.

Fotos.