Concurs de cartells sobre el 25-N

Com cada any, des de la Regidoria d’Igualtat de l’Ajuntament de Santa Coloma de Cervelló, s’organitza un concurs de cartells sobre el 25-N, el Dia Internacional de l’Eliminació de la Violència contra la Dona, en què sempre hi ha participat l’alumnat de 1r o 2n d’ESO de l’institut, de la mà dels docents d’EViP.

Aquest concurs de cartells té com a objectiu, per una banda, seleccionar la imatge que s’utilitzarà en la campanya de sensibilització contra la violència de gènere de l’Ajuntament de Santa Coloma de Cervelló, i, per una altra, fomentar, especialment, la participació activa de la comunitat educativa vers la commemoració del 25-N.

Enguany, la guanyadora del concurs ha estat l’alumna de 1r ESO Irene González. Els autors i autores dels dos cartells finalistes elaborats conjuntament han estat, d’una banda, Oliver Canals i Esther Iglesias i, d’altra banda, Nara Reguant i Georgina García, tots quatre també de 1r d’ESO.

Les nostres felicitacions a tots els participants, en general per la qualitat dels seus cartells, i especialment a la guanyadora i els finalistes. També volem agrair la dedicació de la docent d’EViP, Gara Basilio, que ha tirat endavant amb el repte amb l’alumnat de 1r d’ESO de l’institut.