3r d’ESO, de videoconferència amb un actor

El passat divendres 7 de maig, tot l’alumnat de 3r d’ESO va tenir l’oportunitat de convertir-se, durant una hora, en autèntics periodistes.

Com si d’una roda de premsa es tractés, van poder formular preguntes a l’actor català Joan Negrié, el qual va participar en el rodatge de la pel·lícula “El fotógrafo de Mauthausen”, projecció que vam veure a classe per treballar Els espanyols als camps nazis, un dels darrers dels projectes que hem implementat al centre.
Tot i la situació difícil que estem vivint, tots sis grups (de 3r d’ESO A fins a 3r d’ESO F), des de les respectives classes, van poder connectar-hi en directe  mitjançant una videoconferència.
En definitiva, una activitat que, segons els mateixos alumnes, ha sigut molt amena i engrescadora, opinió a la qual ens sumem tot el professorat de 3r d’ESO de Projectes.