La tradicional sortida de Tutoria

Com cada any, l’alumnat de l’Institut de Sils ha fet la sortida de tutoria per encetar el nou curs escolar. L’alumnat de 1r d’ESO va visitar Can Fornaca. Vam fer una caminada i vam realitzar dinàmiques per conèixer-nos millor i cohesionar-nos com a grup. Aquí podeu veure més imatges.

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut