El cicle de les roques

En les següents fotografies podeu veure els alumnes de 2n d’ESO on, a partir d’una pràctica, representen “El cicle de les roques”. Mitjançant ceres de diferents colors, simulen com es formen les roques sedimentàries, a partir de roques magmàtiques (raspant les ceres). Entenent el metamorfisme que pateixen les roques i com es tanca el circuit, desfent-se les roques en el magma. Al refredar-se la lava, es solidifica i es converteix en roques magmàtiques.

Els alumnes s’ho han passat molt bé, aprenent molt!

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut